Marvel vs Capcom Origins

edited January 1970 in Marvel vs. Capcom
Marvel vs. Capcom Origins Hits Xbox Live Arcade and Playstation Network in September

Marvel vs. Capcom Origins - Announce Trailer

Capcom announced today that they will be releasing Marvel vs. Capcom Origins, a compilation of both Marvel Super Heroes and the original Marvel vs. Capcom, for both Xbox Live Arcade and Playstation Network this fall. The origins of the VS. series have been well documented in countless videos and articles, so I don’t have to tell you the significance both of these games hold in the grand scheme of things.

The ports will also come with enhanced options like various challenge options and online play, complete with spectator mode and replay saving. Netcode will once again be handled by GGPO. Be sure to check out both the snazzy trailer above or the press release and screenshots below.  According to the press release,  MvCO should retail for about 1200 Microsoft points or $14.99 on the PSN store. Also, if you’re heading to Comic-Con, you’ll be among the first get your hands on these ports.

If you’re in need of a reintroduction to your roots, September is your month.

fonte: Corsair 600 GS SRK forum off course

Comments

• Tou a considerar comprar até. Gostei bastante de MvC1.
  • Não estou interessado visto já ter o mvC2 e ninguém querer jogar comigo.

Só o cereal. Mas ele só spamma commando :(
  • I am =) brings back memories~
  • XMen vs Street Fighter também ficava aqui bem, a não ser se me estiver a escapar algo.
  • é q esse é a origem por detras d mvc origins =p nem entra aqui~

[quote author=Garuda link=topic=4506.msg173836#msg173836 date=1341571508]
    Não estou interessado visto já ter o mvC2 e ninguém querer jogar comigo.[/quote]

:p n tenho sem ser sem onlag~
  • Onlag is good enough. Não é como se andassemos a fazer grandes combos ou wtv. Era mais for fun e pra perceber melhor o jogo, ver se tiro coisas de lá para o marvel 3.
  • Realmente só faltou  o xvs.sf e o msh.vs.sf para completar.

Já nem lembrava que os Air combos aqui usavam os com 6 botões.

Os filtros parecem meio estranhos (ao contrário do sf3). mas o crisp da conta do recado.

MSH tem uma das melhores versões do tema do C.A.

brings back memories.
  • Sabin a jogar e a comentar!ggpo netcode, parece estar muito bom, só ñ sabia q o jogo tinha tantos infinitos!

Day 1 Marvel vs Capcom Origins Netcode test

• A Era pré patch...
  • pena ninguem jogar a isto nem ao darkstalkers
  • Havia gente a jogar darkstalkers. Isto não.
  • Por acaso queria ter arranjado este jogo. Se tivesse o MVC2 tinha comprado *wink garuda*
  • eu tb teria comprado, se já não tivesse o original ^^
  • Marvel está a tirar/tirou o jogo das lojas. Go git it.
    (fuck Marvel)

FAREWELL MARVEL VS. CAPCOM: The Final Days
Sign In or Register to comment.